tirsdag 9. desember 2008

Medhjelpere som gjør turen mulig

Når en skal på langtidsferie er det en utfordring å få ting til å fungere på hjemmebane. Her er en presenetasjon av mine gode medhjelpere som er med på å gjøre det mulig for meg å foreta denne reisen.



Dette er Rune som har vært en trofast medarbeider og god venn gjennom mange år. Han kjører kranbil og ellers firmaets altmuligmann

Her er Einar. Firmaets nye kranbilsjåfør og mekanikker som etter bare 6 mnd. i jobben også har tatt på seg å fungere som daglig leder i mitt fravær.





Ann Helen, på Skistad regnskap tar seg all administrasjon av firmaet mens jeg er borte

Tore på Abelvær tar seg av mine private gjøremål som å åpne post og ettersende regninger. Han er også min hjelper på IT fronten. Han ser også etter huset mitt på Abelvær.






Rolf fra Trondheim. Meget god venn og bransjekollega gjennom mange år. Han bistår meg og firmaet med alt fra gode råd i det daglige, til eiendomsalg.
Posted by Picasa