onsdag 10. juni 2009

SiToscana

Jeg hadde gjort avtale om å komme til SiToscana for å være arbeidende gjest i en uke i mai mens vertsfolket skulle på ferie. Avtalen ble gjort da jeg bodde der i januar. Jeg trivdes så godt at en uke ble plutselig til seks uker. Her er betjeningen på SiToscana avbildet i hagen utenfor villaen i Montemagno

Vertsfolket var helt fantastiske. Oppholdet hos Sissel og Tage gjorde faktiskt at en av mine drømmer for turen gikk 100% i oppfyllelse. Den drømmen var at jeg skulle finne en plass på turen hvor jeg kunne bo og jobbe for en periode. Med den fantasiske atmosfæren og det behagelige klimaet ble dette for min del en av de store opplevelsene på turen. Sissel og Tage flyttet fra Tromsø til Montemagno for noen år siden for å starte turistvirksomhet. Les deres om deres historie her
Posted by Picasa