onsdag 29. april 2009

På tide å forflytte seg litt igjen

Tiden er inne for å forflytte seg litt igjen. I januar da jeg var i Italia gjorde jeg en avtale med Sissel og Tage i SiToscana om å komme tilbake til Italia og jobbe for dem. De skal til Corsica på MC ferie og ternger noen som kan hjelpe til på deres turistanlegg i Monte Magno mens de er bortreist.

Jeg hadde valgtå stille inn GPS`n slik at den unngikk motorveier og bomveier. Dette førte meg ut på mange fine veier i de Spanske fjellene. Det var delvis stor lastebiltrafikk på disse veiene men denne trafikken bød ikke på problemer så lenge en ikke hadde dårlig tid. Jeg hadde tre dager på å komme meg til Italia før jeg skulle være på jobb.

Veiene og terenget minnet ltt om Norske forhold, med unntak av klimaet selvølgelig. Temperaraturen var forholdsvis høy, men den sank litt etterhvert som jeg beveget meg oppover i fjellene.

Fin utsikt utover det Spanske fjellanskapet.
Posted by Picasa