torsdag 30. april 2009

Spanske fjellveier

Etter å ha ha kjørt fra Los Belones og inn i landet for å ungå motorveier kjørte jeg ned til kysten igjen for å finne overnatting. Jeg overnattet i en liten by ved middelhavskysten som heter
Sant Feliu de Guixols. Her fikk jeg parkere sykkelen i hoteleierens private garasje for natten slik at jeg kunne ha bagasjen på sykkelen. Jeg ble meget godt mottat samme hvor jeg kom.
Bildet er tatt dagen etter når jeg er klar for avreise og en ny dag i fjellene. Planen var å kjøre opp i fjellene igjen og gjennom det lille fjellandet Andora og videre inn i Frankrike.

Mye fine veier for mc i fjellene og mye å se på.

En tungt lastet GS får en pust i bakkene mot grensa til Andorra.

Jeg er godt fornøyd med min nye Garmin Zumo GPS Den er også ett fullverdig steroanlegg når en har skikkelige formstøpte øreplugger fra Namsos Audiosenter AS
Posted by Picasa