fredag 16. januar 2009

LaMangaClub


LaMangaClub er en liten "by" med for det meste feriehus og hotel, men har også en del fastboende. En av dem er Carlos som bor her med sin lille datter. Jeg ble kjent med Carlos da han bodde i Namsos i 1999/2000. Jeg har ikke hatt kontakt med han siden da. Jeg sporet han opp og sendte en mail til han før jeg startet turen. Jeg ble invitert til å bo hos han, og han skal også ta vare på sykkelen mens jeg er i S-Africa. Jeg tar fly dit den 21.jan.

Vi hadde mye å prate om første kvelden når vi ikke hadde truffet hverandre på så mange år. Carlos gikk på språk kurs for innvandrere mens han var i Namsos og han snakker meget godt Norsk. Jeg er meget innponert over at han husker språket så godt. Han har ikke hatt sjansen til å pratet mye Norsk siden han flyttet tilbake til Spania.





Her er litt av utsikten fra huset til Carlos i LaManga Club
Posted by Picasa